Verslag Clubavond 20 November

En dan is het weer zover. Na 5 weken intensief bezig te zijn geweest met de opdrachten voor de najaars challenge nu de uitslag. Wie oh wie gaat er vanavond met de beker naar huis.

Ronde 1. We hebben allemaal een doosje lucifers gehad en dat was het onderwerp voor de eerste opdracht. Wat een creatieve foto’s kwamen er voorbij.

Ronde 2; maak een collage met vier foto’s die bij elkaar passen of één kleur hebben. Ook hier zijn de leden weer lekker creatief geweest.

Ronde 3; maak een architectuur foto. Er kwamen diverse erg mooie gebouwen of delen van gebouwen voorbij.

Ronde 4; maak een zwart/wit foto. Het onderwerp mag je zelf kiezen. De onderwerpen waren dan ook zeer divers.

Ronde 5; de moeilijkste opdracht was maak een optische  illusie. Boijzondere foto’s met af en toe de discussie of de foto aan het onderwerp voldeed.

Nou dat was dan weer de challenge maar nu. Wat is de totaaluitslag en wie krijgt de beker?

Nummer 3 is geworden Martin van Berkel

Nummer 2 is Debby de Graaf

En nummer 1 net als bij de vorige challenge Evert Feenstra.