Expositie “Onze regio” bij Jan Tabak

Opening expositie “Onze regio” bij Jan Tabak.

Maandag 30 januari om 16.00 uur verzamelen een aantal  leden, een paar oud leden en introducees zich in de hal van Jan Tabak.

Mirjam vertelt in het kort hoe de expositie tot stand is gekomen en bedankt de expositiecommissie voor hun inzet.

Het is mooi dat we bij Jan Tabak onze expositie kunnen houden omdat er veel mensen vanuit alle hoeken van het land en daarbuiten kunnen zien hoe mooi onze regio is.

De expositie is ook zeer divers. Van Naarden tot Weesp en van Bussum tot Eemnes.

Hierna haalt Mirjam haar sjaal weg( bij gebrek aan lint) die voor de gang hangt waar de expositie te zien is.

Met elkaar bespreken we de foto’s. Daarna krijgen we een kopje koffie aangeboden van Jan Tabak. We drinken nog een wijntje en eindigen zo de officiële opening van onze expositie.

De expositie is dagelijks te zien van 10.00 uur tot 17.00 uur bij NH Hotel Jan Tabak, Amersfoortsestraatweg 27 te Bussum.