Verslag clubavond 19 mei 2022 “Plaat op de plank”

Locatie: De Wijkcentrum , Uit-Wijk te  Bussum
Opening vergadering door Mirjam om 19:45 uur.

Een 14-tal  leden was totaal aanwezig. Het verslag is van Frans Smit.

Mededelingen:

• De fototentoonstelling in Jan Tabak is geopend en hangt in ieder geval tot september 2022, met dank aan de Expositiecomissie. Daarna kunnen we wellicht een ander fotoserie exposeren. Bv. de foto’s van the battle van de fotoclubs over Naarden/ Gooise Meren
    Vrijdag 3 juni komt er een soort openingsceremonie, daar komt nog een bericht over.
  • Bernadette vraagt aandacht voor de Zoomwedstrijd ‘Battle van de fotoclubs’: maak één of twee foto’s van je eigen stad of dorp. Insturen voor 1 juli, met vermelding van #Fotoclubargentum,   Doe mee!
    Insturen via Zoom.nl. Je maakt een account op de website van Zoom, upload je foto die je moet taggen met #FotoclubArgentum.
  • De planning van de activiteit ‘buiten fotograferen’ in de zomer wordt gecommuniceerd via de app.  De data zijn 13 juni en 4 juli 2022, aanvang 19.45 uur, buiten fotografie. Op 13 juni verzamelen bij Stadszicht in Naarden bij het Naardermeer. Graag vooraf opgeven via de datumplanner en de app, zodat we weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen. Voor 4 juli zoeken we nog naar een locatie, zijn er suggesties? Wordt ook gecommuniceerd in de app.

Thema vanavond:  Plaat op de plank.
Er konden 3 foto’s ingezonden worden waarop de leden nu kunnen reageren. Een ca. 36 -tal foto’s was ingezonden. Ieder kon zelf zijn foto’s toelichten en reageren op de reacties. De foto’s zijn terug te zien op facebook, de website en instagram.

Het was weer leuk en leerzaam te horen hoe de reacties van de leden waren op de foto’s, Zo van “heel mooi”, “waarom zo gedaan”, “hoe kan het ook anders/beter” , “verrassend” enz. enz.

Om ca. 21:00 uur werd de vergadering gesloten en konden we gezamenlijk in de kantine nog even na kletsen met een eerste rondje van de club met een versnapering.

Om ca. 10:15 gingen we weer huiswaarts en startte de zomer pauze van de club.

De vertoonde foto’s:

van Ankie:

van Anne:

van Bernadet:

Van Evert:
van Frans:
van Hans:
van Marijke:
van Martin:

van Mieke:
van Mirjam:
van Rene Blok:van Wim Wolvenne: