Verslag Argentum clubavond 12 september 2022

Dit is het verslag van de eerste clubavond 12-09-2022 door Wim Wolvenne:

Nadat het eerste uitje naar Natuur Monumenten was afgelast vanwege te weinig belangstelling zijn we nu dus echt begonnen met het seizoen 2022-2023.

Allereerst verwelkomen we Ellen die een kijkje komt nemen alvorens  ze besluit definitief lid te worden. Zij stelt zichzelf voor en vervolgens stellen wij ons en onze club voor aan Ellen. Wij zijn de aanwezigen Ans, Mieke, Bart, Zwaantje, Herman, Mirjam, Martin, Ankie, Anne, Fred, Bernadette en Wim (ik dus).

Daarna vertellen Mirjam en Bernadette allerlei zaken die tijdens de bestuursvergadering besproken zijn. Een van de zaken, en wat mij erg aan het hart ligt, is het meedoen aan het Fotofestival volgend jaar. Volgende clubavond meer informatie hierover.

Over naar onze vakantie ervaringen met foto’s natuurlijk. Hierbij enkele genoemd die mij zijn bijgebleven zoals Martin die met een boot in Friesland is geweest, Herman en Zwaantje met caravan naar Italië Ans was in Duitsland aan de Moezel en Bernadette was in Londen. Herman liet ook nog een foto zien die met Photoshop was bewerkt.

Tot slot kwamen de series aan bod veel van de aanwezigen hadden hun best gedaan het was een eerste aanzet voor een vervolg. Zelf had ik zo mijn eigen idee betreffende een serie. Voor mij is een verhaal bij de serie belangrijk  en minder dat de foto’s een vervolg of erg bij elkaar passend zijn. Dit was dus wel een discussie punt op zich niet verkeerd natuurlijk.

Al met al een goede start ondanks dat velen nog met vakantie waren.