Verslag 15 maart 2021 Algemene Leden Vergadering via Zoom

15 maart 2021 Algemene Leden Vergadering via Zoom
Ook dit jaar kunnen we vanwege de Corona nog niet bij elkaar komen om de jaarlijkse ALV te houden. Om toch een aantal belangrijke zaken te bespreken met de leden besluiten we om de ledenvergadering via Zoom te houden. Er zijn toch flink wat leden die bekend zijn met Zoom. Er zijn 18 van de 27 leden ingelogd. Voldoende om de vergadering door te kunnen laten gaan.
De belangrijkste beslissingen die genomen zijn, zijn achteraf gemaild naar de leden die niet ingelogd waren. Zo is iedereen op de hoogte van de veranderingen.
Normaal gesproken volgt er na de ledenvergadering een borrel zodat we gezellig bij kunnen kletsen. Nou dat gaat helaas niet via Zoom. Dat is zeker een groot gemis. Maar we hebben goede hoop dat we in september weer eens op een normale manier bij elkaar kunnen komen en we iedereen weer in levend lijve kunnen spreken.