Clubavond 6 april 2020

Clubavonden

Sinds 12 maart zijn we door de Corona crisis gedwongen om de clubavonden in ieder geval tot 1 juni af te zeggen. Toch willen wij als bestuur een manier vinden om met fotografie en elkaar in contact te blijven. De foto’s van thema 2 Macro zijn toch allemaal ingestuurd en door Nico Brons beoordeeld. Deze foto’s zijn naar alle leden verzonden met de beoordeling van Nico.

Ook heeft Nico weer een top 5 gemaakt. De foto’s zie je op de website onder dit verslag. Het zijn foto’s van Bart, Herman, Mariette, Mieke en Sylvia.

Verder is Bart spontaan gestart met een fotografie challenge in onze WhatsApp groep. Dit was afgelopen zaterdag om 13.30. Hij gaf een opdracht en binnen een kwartier moest je de foto gemaakt hebben en gepost in de WhatsApp groep. Opdrachten als, maak een foto met het bestek uit je la, loop de tuin in en maak een foto, maak een foto die voor 75% uit blauw bestaat en water. Nou Bart won de orginaliteitsprijs met een zelfportret onder de kraan. Mooi Bart. Bedankt. Ik heb begrepen dat hij zaterdag weer iets bedenkt voor ons. Dus let op je berichtjes zaterdag.