Verslag clubavond Fotoclub Argentum 17 mei 2021

Verslag clubavond Fotoclub Argentum 17 mei 2021.

De laatste clubavond van het eerste deel van het jaar is gelukkig een buitenactiviteit geworden. Voor het eerst sinds lange tijd weer samen komen is natuurlijk al iets bijzonders. Het afgelopen jaar was het toch een uitkomst dat we via Zoom onze clubavonden toch konden invullen maar elkaar persoonlijk ontmoeten is toch wel heel veel fijner. De locatie was de parkeerplaats van restaurant Stadzigt bij het Naardermeer. Bij het Naardermeer is genoeg te fotograferen. Ook een wandeling naar de Muggenbult is aan te bevelen. Het was gelukkig droog en er waren twee opdrachten. Maak een portretfoto in kleur of zwart wit en maak een natuurfoto. Op de eerstvolgende clubavond mag iedereen in ieder geval 1 portretfoto en 1 natuurfoto laten zien. Zo zijn we nu dus weer toe aan de zomerstop. Allen een mooie zomer gewenst met veel fotoplezier. Onderstaande foto’s zijn genomen door Wim Wolvenne.