Verslag Argentum Zoomavond Rode Draad 4-1-2021

Tijdens deze clubavond is de Rode Draad besproken. De rode draad is een opeenvolgend element, in ons geval een foto, waarbij de deelnemers een foto inzenden, die weer verband houdt met de vorige ingezonden foto. Herman gaf het startsein met onderstaand foto. De foto werd gemaakt op de vakantiebeurs van Djoserstand.

Begin foto van Herman

2. Ingrid 3. foto Rob

4. Ankie

5. foto Mirjam

Het antwoord van Ankie: Vermeldenswaardig is, dat Mirjam een hele verhandeling hield over het ontstaan van de dichtregels, die achtergelaten worden op het strand van Vlieland door de banden van tractoren.

6. Het antwoord van Nono.

7. Van Saskia

8. Van Ans

9. Marianne

10. Van Jacqueline

11. Van Bernadette

Het was een boeiende zoom meeting, waarin iedere inzender de beschrijving weergaf van de foto, die zij ontvangen hadden en waarom ze voor de opvolgende foto hadden gekozen.

Na de pauze, waarin iedereen de gelegenheid kreeg om een glas in te schenken en dit te heffen op het nieuwe jaar, werd een discussie gevoerd wat de clubleden verwachten van de eerstvolgende spreker Hapé Smeele.

Mirjam noteerde onze wensen en gaat deze bespreken met Hapé.